Když uvádíte, že je zboží skladem, máte ho opravdu skladem?
Ano. Garantujeme, že zboží, které je uvedeno jako skladem je skutečně fyzicky v našem skladu v Prostějově. Jedině tak jsme schopni odeslat jej průměrně následující pracovní den od objednání.
Kdy naskladníte zboží, označené jako "Není skladem" nebo "Připravujeme"?
Pokud je zboží aktuálně nedostupné a zároveň u položky není uvedeno datum, kdy ho očekáváme, znamená to, že zboží ještě neopustilo dodavatele a my sami v tom okamžiku nevíme, kdy dojde.
Pokud již je u zboží uvedeno datum, znamená to, že v takovém případě je již zboží fyzicky na cestě a určitě dorazí, jeho transport je potvrzen. Datum by mělo být relativně spolehlivé, ale samořejmě i na cestě se mohou stát nepředvídatelné okolnosti.
Proč si nemohu nedostupné zboží předobjednat?
Zastáváme obchodní politiku, že nabízíme k prodeji jen to, co máme fyzicky stoprocentně skladem. Jedině tak můžeme garantovat, že to co si objednáte skutečně dostanete, a to velmi rychle. Pokud na nějaký nedostupný produkt čekáte, doporučujeme Vám přihlásit se k "Upozornění na naskladnění" a ihned jakmile bude produkt naskladněn Vám přijde e-mail s upozorněním.
Je možné si zboží někde u vás fyzicky vyzvednout?
Nejsme primárně zařízeni jako prodejna, ale jako internetový obchod. Ve výjimečných případech a nebo na vyžádání (velké odběry, expresní nutnost dodávky apod.) jsme schopni zajistit osobní odběr v sídle provozovatele, v Prostějově. V takovém případě je ale nutné se na tomto dopředu e-mailem nebo telefonicky domluvit.
Nevím, jaký blástr mám vybrat pro syna/dceru/vnučku/vnuka apod. Poradíte mi?
Samozřejmě. Můžete zkusit projít
Pomocníka výběrem v hlavní nabídce. Pokud si ani poté nebudete vědět rady, napište nám (
info@nerfmarket.cz) a nebo zavolejte telefonicky (tel.: +420 582 302 666).